Nevíte si rady? Telefon 733 546 074 Kontakty Email
0 Kč0 položek
0 Kč0 položek

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel:

 

PePe Hair & Beauty s.r.o.
Náměstí 88/21
Valašské Meziříčí, 75701
IČ: 08294097
DIČ: CZ08294097
Právnická osoba zapsaná v C 79063/KSOS Krajský soud v Ostravě.
telefon: 733 546 074
e-mail: navlas@navlas.cz
č.ú: 2601729373/2010
Název banky: FIO

 

Adresa pro reklamace / odstoupení od smlouvy / zaslání zboží:

NaVlas.cz
Náměstí 21/88
Valašské Meziříčí, 757 01
tel.: 733 546 074
e-mail: navlas@navlas.cz

 

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu www.navlas.cz. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Ceny nabízeného zboží a služeb na těchto stránkách jsou včetně DPH. Ceny uvedené v kupní smlouvě jsou platné v době uskutečnění objednávky. Doba trvání akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno doplňující informací u výrobku jinak. Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

2. VYMEZENÍ POJMŮ

  • Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
  • Spotřebitel - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy buď nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a výrobky zde koupené užívá jen pro své účely. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  • Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, fyzická či právnická osoba – který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Kupující – fyzická či právnická osoba, která kupuje zboží, které je výhradně určené pro profesionální použití a dále je používá ke své podnikatelské činnosti se řídí dle vzájemných obchodních podmínek dle Obchodního zákoníku.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu www.navlas.cz odeslaná popř. prostřednictvím telefonu učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky.

 

Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky.

 

 

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.

 

Prodávající může odmítnout objednávku v následujících případech:

  • jestliže produkty, které jsou zobrazené na webu jsou již nedostupné
  • jestliže produkty, které jsou na webu zobrazené, obsahují zjevné chyby, například nesprávnou cenu nebo nesprávný popis

 

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

4. ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD SMLOUVY DLE § 1829 ODST. 1 OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).

 

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, firmu PePe Hair & Beauty s.r.o. se sídlem ve Valašské Meziříčí, Náměstí 88/21, PSČ 757 01, IČO: 08294097 na adresu NaVlas.cz, Náměstí 88/21, 757 01 Valašské Meziříčí, nebo e-mail: navlas@navlas.cz formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem). Spotřebitel může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností. Na této webové stránce může spotřebitel stáhnout a vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou spotřebiteli další náklady. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět nebo je předat na adrese NaVlas.cz, Náměstí 88/21, 757 01, Valašské Meziříčí přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

 

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

  • a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

 

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. rtěnky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, štětce na líčení, nůžky na vlasy apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

5. ODSTOUPENÍ KUPUJÍCÍHO, KTERÝ NENÍ SPOTŘEBITELEM, OD SMLOUVY

V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.

6. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů Kupujícího se použijí tyto podmínky ochrany osobních údajů.

 

Kupující vstupem na webové stránky www.navlas.cz souhlasí s ukládáním tzv. cookies a pixelových tagů v jeho počítači.

7. DODACÍ PODMÍNKY

Při objednávce nad 1.800,- Kč neplatíte poštovné. Neplatí pro zásilky nad 15 kg a nadměrné velikosti. Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 9 hod) nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud by měla být dodací lhůta delší (nedostatečné množství na skladě, vyprodání zboží) budeme vás kontaktovat. Informace o době doručení uvedená na produktových stránkách a v košíku je orientační a může se lišit vzhledem k přetížení dopravců, státním svátkům a neočekávaným zdržením. Uvedené ceny dopravy jsou včetně DPH.

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

Při objednávce nad 1.800,- Kč neplatíte poštovné. Neplatí pro zásilky nad 15 kg a nadměrné velikosti. Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod) nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud by měla být dodací lhůta delší (nedostatečné množství na skladě, vyprodání zbož), budeme vás kontaktovat. Zboží doručuje Česká pošta - obvykle již druhý pracovní den. Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Doba uložení na poště je obvykle 7 dnů, pokud potřebujete delší čas pro uložení zásilky je nutné si prodloužení na České poště domluvit.

  • Cena dopravy Českou poštu: 119,- při hodnotě objednávky NAD 350 Kč.
  • Cena dopravy Českou poštu: 129,- při hodnotě objednávky POD 350 Kč.
  • Při nákupu nad 1.800,-  DOPRAVA ZDARMA

GLS / PPL

Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 9 hod) nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud by měla být dodací lhůta delší (nedostatečné množství na skladě, vyprodání zbož), budeme vás kontaktovat. Společnost GLS / PPL Vás bude o doručení zásilky informovat.

  • Cena dopravy kurýrem GLS: 89,- při hodnotě objednávky NAD 350 Kč.
  • Cena dopravy kurýrem GLS: 99,- při hodnotě objednávky POD 350 Kč.
  • Při nákupu nad 1.800,-  DOPRAVA ZDARMA

OSOBNÍ ODBĚRY

Pokud máme vámi objednané zboží skladem, zásobujeme pobočku hned, jakmile je to možné. Zásobování poboček probíhá: Valašské Meziříčí každý den, Rožnov pod Radhoštěm 2x - 3x týdně, Nový Jičín 1x týdně. Jakmile je zboží připraveno k vyzvednutí, posíláme informační e-mail o možnosti vyzvednutí. Pokud není zásilka vyzvednuta do 5 pracovních dní, objednávka se stornuje.

  • Valašské Meziříčí - Náměstí 21, Valašské Meziříčí - zdarma
  • Nový Jičín - Úzká 2012/13, Nový Jičín - zdarma
  • Rožnov pod Radhoštěm - Palackého 203, Rožnov pod Radhoštěm - zdarma
  • Prodejna NaVlas.cz Praha - Retail Park Štěrboholy - Pikito, Kutnohorská 532 - zdarma

ZÁSILKOVNA / PARCELBOX

Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 9 hod) nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud by měla být dodací lhůta delší (nedostatečné množství na skladě, vyprodání zbož), budeme vás kontaktovat. Společnost Zásilkovna / PPL Vás bude o možnosti vyzvednutí zásilky informovat.

  • Cena dopravy: 65,- při hodnotě objednávky NAD 350 Kč.
  • Cena dopravy: 69,- při hodnotě objednávky POD 350 Kč.
  • Při nákupu nad 1.800,-  DOPRAVA ZDARMA

 

PLATBY

  • Platba předem na účet: 0,-
  • Platba online kartou: 0,-
  • Platba při převzetí: 29,-

 

8. DODACÍ LHŮTY PRO PARUKY A PŘÍČESY

Pokud je objednaný typ-model paruky (příčesu) na skladě, odesíláme jej v den objednání (v pracovní den do 12h.) nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud objednaný typ paruky (příčesu) nemáme, dodací lhůta je 10-14dnů. Vzhledem k tomu, že paruky-příčesy jsou specifický sortiment, může dojít k výpadku některého z odstínu konkrétního modelu, v takovémto případě vám e-mailem sdělíme termín odeslání vaší objednávky.

 

9. ELEKTRONICKÁ FAKTURA

Doklad o nákupu zboží Zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví. Faktura, daňový doklad o nákupu zboží, je vystavena dle Zákona o účetnictví (Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví) a zasílána v elektronické podobě PDF v příloze na Váš e-mail. Fakturu si můžete vytisknout sami. Faktura slouží jako doklad o nákupu a zároveň jako záruční list. Vytištěná faktura v elektronické podobě PDF je platným daňovým dokladem a obsahuje veškeré zákonem stanovené náležitosti. V případě, že trváte na vystavení faktury nebo nemáte možnost si fakturu sami vytisknout, sdělate nám svůj požadavek při zadávání objednávky a my Vám fakturu ke zboží přiložíme. Pro případnou reklamaci je nutné ke zboží přiložit fakturu viz. Reklamační řád.

 

10. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

 

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

  • a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  • b) na odstranění vady opravou věci,
  • c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  • d) odstoupit od smlouvy.

 

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

 

Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

 

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

  • a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
  • b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
  • c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
  • d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

 

Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

 

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí bude prodávající kupujcího informovat prostřednictvím e-mailových zpráv nebo telefonicky. 

 

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na těchto adresách:

 

Pro zaslání zboží či osobní doručení: NaVlas.cz, Náměstí 21/88, 757 01 Valašské Meziříčí

 

Reklamační formulář ke stažení: zde

Formulář pro odstoupení od smlouvy: zde

 

Po obdržení vadné věci je vystaven reklamační formulář, který je v případě zaslání reklamované věci zaslán na email a to nejpozději do 2 pracovních dní od obdržení vadné věci. V případě podání reklamace osobně je formulář vystaven na místě. Reklamace je vyřízena ihned, ve složitějších případech, které vyžadují posouzení, do 30 dnů.

 

Účelně vynaložené náklady spojené s reklamací zboží v případě uznáné reklamace, vám budou vráceny zpět.

 

11. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A ZÁRUKA ZA JAKOST V PŘÍPADĚ KUPUJÍCÍHO, KTERÝ JE SPOTŘEBITELEM

Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

  • a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů

 

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží. Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

 

Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

 

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

 

Projeví-li se vada v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.“ 

 

V případě prokázání, že dodaná věc nemá vlastnosti a kvalitu, které si obě strany ujednaly, hradí veškeré náklady na doručení věci k prodejci, stejně tak od něj zpět k zákazníkovi prodejce.

 

12. CENY A PLATNOST NABÍDKY

Všechny ceny výrobků a služeb jsou uvedeny s DPH, která je platná v okamžiku odeslání objednávky. V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy popř. do odeslání zboží změní, je kupující s přihlédnutím k druhu platby zvolené kupujícím povinen uhradit nedoplatek kupní ceny popř. prodávající neprodleně zašle kupujícímu e-mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit kupujícímu přeplatek kupní ceny. Součástí dodávky zboží je řádný daňový doklad. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.

 

13. REKLAMAČNÍ ŘÁD NA VÝROBKY Z UMĚLÉHO VLÁKNA A PRAVÉHOVLASU (PARUK, PŘÍČESŮ)

  • Každý zákazník obdrží k paruce nebo příčesu písemné poučení o údržbě a ošetřování zakoupeného zboží.
  • Důvodem k reklamaci není zacuchání vlasových pramenů vzniklé třením o límce kabátů nebo o opěrné plochy nebo zkrepatění vlasu v důsledku vystavení vysoké teplotě (při vaření, zalévání kávy, přikládání do kotle, sušení u tepelného zdroje apod.)
  • Nelze reklamovat výrobek, který utrpěl na kvalitě a vzhledu působením vysokých teplot – praní v horké vodě, kulmování, fenování apod. Důsledkem nesprávného zacházení s výrobkem dochází ke zničení struktury vlasu a následnému nadměrnému vypadávání. Toto se nevztahuje na výrobky z pravých vlasů, které lze barvit a šetrně upravovat i za vyšších teplot.
  • Paruku nelze reklamovat ani z důvodu ztráty původního barevného odstínu při extrémním a dlouhodobém vystavení vlasového výrobku slunečnímu záření nebo z důvodu praní v neoriginálních vlasových přípravcích. Vlasové přípravky na umělé vlákno obsahují kaučuk, který je pro vzhled a dobrý stav paruky nezbytný. Pro paruky z pravých vlasů je třeba používat originální přípravky na výrobky z pravých vlasů, které obsahují látky vyživující mrtvý vlas.
  • Reklamace se nevztahuje ani na běžné opotřebení v důsledku používání výrobku jak z umělého vlákna, tak z pravého vlasu.
  • Reklamaci lze uplatňovat pouze z důvodu špatného poutkování, které se projevuje nepřiměřeným a neustávajícím padáním většího množství vlasů nebo vlasových pramenů, při kterém jsou zcela zjevné poruchy struktury účesu. Může se ojediněle objevit především u dlouhých modelů. U krátkých paruk se může ojediněle objevit špatné sešití jednotlivých pramenů a tím vytvoření mezery v kompaktní pokrývce.

 

14. PRODUKTOVÉ RECENZE

Recenze zobrazované na produktových stránkách pocházejí z nástrojů třetích stran - společnosti Heureka.cz. Zákazníkům, kteří souhlasí s hodnocením spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky, je zaslán e-mail s možností recenzovat zakoupené produkty. Takovéto recenze pochází vždy od ověřených zákazníků, kteří nakoupili na e-shopu společnosti PePe Hair & Beauty s.r.o.. Jiným způsobem produktové recenze nesbíráme a nezveřejňujeme. Recenze žádným způsobem netřídíme a nemažeme.

 

15. ZÁVĚREČNÉ UJEDNÁNÍ

Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako návrh na uzavření kupní smlouvy archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky.

 

Subjektem mimosoudního řízení v případě sporu, případně subjektem k vyřizování stížností kupujících, je Česká obchodní inspekce zřízená zákonem č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, na kterou se kupující může obrátit přes e-podatelnu na webových stránkách České obchodní inspekce, www.coi.cz. Dále je možné spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, www.uoou.cz. 

 

Znění těchto VOP může zhotovitel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.

 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 31. 12. 2019.

 

Reklamační formulář ke stažení: zde

Formulář pro odstoupení od smlouvy: zde