Vrácení zboží / Reklamace
Vrácení zboží během zákonné 14denní lhůty
Něco v objednávce dobře nedopadlo a potřebujete nám poslat zboží zpátky?
Jestliže nám zboží budete zásílat:
- Vyplňte a vytiskněte si formulář pro "Odstoupení od smlouvy" (ke stažení ZDE). Údaje potřebné k vyplění najdete na dokladu o prodeji.
- Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
- Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Přibalte "Odstoupení od kupní smlouvy" a doklad o prodeji.
Zboží je možné vrátit i osobně na níže uvedné adrese:
- Vezměte si sebou doklad o prodeji.
- Odstoupení od kupní smlouvy s Vámi rádi vyplníme na prodejně.
Adresa pro vrácení zboží:
NaVlas.cz, Náměstí 21/88, Valašské Meziříčí
Kontakt:
Email: navlas@navlas.cz
Tel: 733 546 074
Reklamace
Záruční doba
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.
Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.
U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.
Záruční list
Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží.
Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.
Reklamace a její průběh
Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo zasláním na naši adresu uvedenou níže. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží nakoupili v NaVlas.cz (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).
Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace, a to i v případě, že reklamace bude vyřízena na místě zamítnutím (např. z hygienických důvodů) a zboží nepřevzato.
Reklamační formulář je volně ke stažení ZDE. Nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.
Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet.
O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem.
Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.
Adresa pro uplatnění reklamace:
NaVlas.cz, Náměstí 21/88, Valašské Meziříčí
Na této adrese je možné vrátit zboží i osobně.
Kontakt pro uplatnění reklamace:
Email: navlas@navlas.cz
Tel: 733 546 074
Rádi Vám poradíme:
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.
zákaznický servis
NaVlas.cz