Nevíte si rady? Telefon 733 546 074 Email
0 Kč0 položek
0 Kč0 položek

Vrácení zboží / Reklamace

 

Vrácení zboží během zákonné 14denní lhůty

Něco v objednávce dobře nedopadlo a potřebujete nám poslat zboží zpátky?

 

Jestliže nám zboží budete zásílat:

  • Vyplňte a vytiskněte si formulář pro "Odstoupení od smlouvy" (ke stažení ZDE). Údaje potřebné k vyplění najdete na dokladu o prodeji.
  • Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  • Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Přibalte "Odstoupení od kupní smlouvy" a doklad o prodeji.

 

Zboží je možné vrátit i osobně na níže uvedné adrese:

  • Vezměte si sebou doklad o prodeji.
  • Odstoupení od kupní smlouvy s Vámi rádi vyplníme na prodejně.

 

Adresa pro vrácení zboží:

NaVlas.cz, Náměstí 21/88, Valašské Meziříčí

 

Kontakt:

Email: navlas@navlas.cz

Tel: 733 546 074

 

Reklamace

 

Záruční doba

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

 

Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

 

U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.

  

Záruční list

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží.

 

Uplatnění reklamace

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

 

Reklamace a její průběh

 

Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo zasláním na naši adresu uvedenou níže. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží nakoupili v NaVlas.cz  (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).

 

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace, a to i v případě, že reklamace bude vyřízena na místě zamítnutím (např. z hygienických důvodů) a zboží nepřevzato.

 

Reklamační formulář je volně ke stažení ZDE. Nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.

 

Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet.

 

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem.

 

Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.

 

Adresa pro uplatnění reklamace:

NaVlas.cz, Náměstí 21/88, Valašské Meziříčí

Na této adrese je možné vrátit zboží i osobně.

 

Kontakt pro uplatnění reklamace:

Email: navlas@navlas.cz

Tel: 733 546 074

 

Rádi Vám poradíme:

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

zákaznický servis

NaVlas.cz